Îmi iubesc timpul liber!

Săptămâna aceasta mi-am dat seama cât de important şi necesar este să ai timp liber, timp în care să stai degeaba cu ochii pe pereţi, timp în care să te uiţi zadarnic pe geam şi să visezi la cai verzi pe pereţi, timp în care să nu faci nimic. De ceva vreme duc dorul acestui fenomen inexistent în viaţa mea. Deşi este vacanţă, consider că este mult mai obositor decât la şcoală. Asa se întâmplă adeseori la mine. Vreau să le îngrămădesc pe toate acum, sa le epuizez de pe listă dar în final constat că defapt le-am înmulţit, nerezolvând nimic.

Acum, din ce în ce mai mult îmi doresc să mă scufund într-un ocean lipsit de probleme, griji, întâlniri etc., să uit de tot şi de toate şi să stau, să stau, să stau… Într-un moment al vieţii cred că toţi ne dorim o astfel de ora (măcar o ora dacă nu o zi).

Bine bine, dar să nu exagerăm. Cu cât vom sta mai mult cu atât vom dori sã stãm mai mult şi nu vom mai putea ieşi din această stare. În viaţă trebuie să facem totul cu limită pentru că ce este mult strică.

Această intrare a fost publicată pe 12 Aprilie 2012 la 7:13 am și este din categoria Uncategorized. Pune un semn de carte la legătura permanentă. Urmărești aici orice fel de comentarii cu flux RSS pentru acest articol.

Lasă un răspuns

