Sporturi extreme!

Asa ca de sfârşit de săptămână, dupa lunga mea absenţă pe blog m-am gândit să „reapar” cu un subiect extravagant, adică sporturi extreme. Nu ştiu ce înţelegeţi voi prin „sport”  şi „extrem”, probabil  lucruri care nu au legatura cu viaţa cotidiană. Pentru mine acest fenomen, pe care de altfel îl „străbat” zi de zi înseamna,  nervi combinaţi cu teamă: câinii maidanezi, câinii străzii, câinii din gunoi, câinii din faţa blocului, câinii din Bucureşti şi din alte orase. Da, recunosc, am fobie de căini, însă ajung să cred că numărul lor se înmulţeşte pe zi ce trece.

În anii mei de copilărie am trecut printr-o întâmplare foarte neplacută cu aceaşti câini atât de iubiţi de întreaga lume mai puţin eu.

Mai are rost să zic? O haită a sărit pe mine. De atunci cred că în mintea şi creierul meu s-a impregnat o teamă combinată cu ură pentru aceste fiinţe. Nu zic să fie omorâţi (nu chestii sadice) ci să se înfiinţeze un centru, loc, adăpost, ceva pentru ei,  să numai umble  aiurea pe străzi. Unii sunt chiar periculoşi. Trec uneori şi simt că văd iadul în faţa ochilor. Ok, poate exagerez dar deja această problemă majoră a luat amploare şi văd ca nimeni nu are de gând să schimbe ceva.

Să ne gândim  la copiii  care ies de la şcoală şi poate nu sunt însoţiţi şi dintr-o dată o haită de câini sare pe ei.  Sau de ce nu, să ne gândim la zecile de cazuri din întreaga lumea când astfel de animale au omorât o mulţime de oameni.

sursă poza: http://www.click.ro

Această intrare a fost publicată pe 7 Aprilie 2012 la 5:49 pm și este din categoria Uncategorized. Pune un semn de carte la legătura permanentă. Urmărești aici orice fel de comentarii cu flux RSS pentru acest articol.

Lasă un răspuns

