BUMM!

Nici măcar nu stiu cum să încep. Într-o zi -cred că miercuri- profa mea de biologie nu a putut ajunge la ora şi în locul ei a venit o altă profă. Oră monotonă plină de fraze dedicate ochiului (structură, medii refringente, particularitaţi etc.).

Într-o linişte deplină, în timp ce colegii mei se chinuiau mai mult sau mai puţin să copieze ceva din carte, eu, motivată şi îndemnată de plictiseala care mă acaparase în totalitate m-am gândit să-mi găsesc de lucru. Neşansa a facut ca eu să văd pe bancă punga colegei mele. Am umflat-o şi BUMMM! Deci hai să se gândim cum s-a auzit. Îmi venea să intru în pământ de râs dar şi de ruşine faţă de săraca femeie pe care am făcut-o să-şi scape pixul din mână.

sursa poza

Această intrare a fost publicată pe 23 Martie 2012 la 8:51 pm. Este din categoria Uncategorized și etichetată . Pune un semn de carte la legătura permanentă. Urmărești aici orice fel de comentarii cu flux RSS pentru acest articol.

Lasă un răspuns

