Finalul unei experienţe frumoase

Astăzi aveam în plan să postez altceva. Toată ziua m-am agitat cu un filmulţ însă o fracţiune de secundă mi-a dat planurile peste cap.

Încet dar totuşi cu paşi repezi cursul de blogging s-a sfârşit. Poate dacă ar fi să răspund la întrebarea „De ce am ales să fac acest curs” chiar nu stiu unde m-aş situa deoarece în momentul în care m-am înscris şi am luat legătura cu aceşti oameni sincer nici nu ştiam cu ce se mănâncă bloggingul. Un impuls sau mai degrabă setea de cunoaştere m-a făcut să ajung aici. Până atunci nu mă gândisem niciodată la un eventual job în acest domeniu nici acum nu ştiu dacă asta voi face în viaţă însă ştiu cu siguranţă un lucru: Scoala de blogging înseamnă seriozitate, învăţătură îmbinată cu zâmbete, glume.

Cred că ar trebui să menţionez faptul că la început m-au omorât sâmbetele trezite la ora şapte (chiar dacă sunt matinală), pe parcurs m-am obişnuit, nu m-am dat batută căci ceva din interior mă trimitea acolo şi cu siguranţă îmi vor lipsi mult timp de acum încolo.

Lucruri interesante şi utile am aflat de la oameni simpli însa cu o capacitate de cunoaştere fără limite care ne-au îndrumat în tot acest timp. Am înţeles ce înseamnă să cunoşti persoana din spatele unei pagini web şi ce înseamnă să fi tu ca fiinţă umană fără o anumită mască.

În fiecare sâmbătă persoane importante din blogosferă ne-au trecut pragul clasei însă femeia care m-a impresionat şi care m-a „îndemnat” să scriu pe acest blog a fost Cristina Bazavan.

Nu cred că voi găsi vreodată o concluzie potrivită la acest blog însă ştiu sigur că Şcoala de blogging înseamnă o experienţa frumoasă în viaţa mea şi dacă cumva trece şi pe la voi prin liceu nu-i daţi cu piciorul deoarece veţi învăţa lucruri interesante de la oameni interesanţi!

P.S: Vlad sper să nu te superi că am luat această fotografie de pe blogul tau.

Această intrare a fost publicată pe 15 Martie 2012 la 6:49 pm. Este din categoria Uncategorized și etichetată . Pune un semn de carte la legătura permanentă. Urmărești aici orice fel de comentarii cu flux RSS pentru acest articol.

2 păreri la “Finalul unei experienţe frumoase

  1. Voi încerca să remediez problema. Mulţumesc!

  2. Cu plăcere şi la mai mare 🙂

    PS – e un coşmar (tehnic) să laşi un comentariu pe blogul tău, poate te mai gândeşti la restricţiile astea cu FB, Twitter, cont pe WP etc.

Lasă un răspuns

