Cum să o conving pe mama că ma faşcineaza shoppingul

Aceasta este o întrebare pe care mi-o pun zilnic. Dar cum? Totuşi cum?

Shoppingul este pasiunea mea numărul unu. Ador să mă plimb pe aleea lungă a mallului, să probez fustiţe, rochiţe sau bluziţe, iar când îmi fac o nouă achiziţie sunt cea mai fericită indiferent că este un inel sau o ţinută de seară. Ador să aleg un articol sau mai multe dintr-un ocean de forme sau culori.

Problema mea principală este mama. Niciodată nu înţelege de ce mă plâng în fiecare dimineaţă că nu am cu ce să mă îmbrac. Dar nu este vorba că nu am cu ce să ma imbrac, este vorba că nu am starea disponibila să port ceea ce găsesc în sifonier aşa că mă hotărăsc să-i mai cer nişte bani. Şi aici intervine de cele mai multe ori întrebarea ” Cum să o conving pe mama că eu chiar am nevoie să îmi cumpăr haine noi”. Mult timp m-am gândit şi am ajuns la următoarea concluzie: În totalitate nu se poate dar totuşi m-am hotărât să-mi cumpăr tot mai multe accesori colorate motiv pentru care trebuie să-mi cumpăr şi haine la care să le asortez (că doar nu am luat degeaba bijuteriile). Uneori merge, alteori nu.

Daca voi aveţi alte idei sau păreri vă rog să mi le spuneţi şi mie, poate împreună putem elimina această mică problemă din viaţa noastră!

Această intrare a fost publicată pe 15 Martie 2012 la 7:04 am. Este din categoria Uncategorized și etichetată , , . Pune un semn de carte la legătura permanentă. Urmărești aici orice fel de comentarii cu flux RSS pentru acest articol.

Lasă un răspuns

