Capsula timpului sau o mică parte din viaţa mea

Ora 15:30. Totul in jurul meu se mistuia încetul cu încetul. Clasa cãpãtase promorți uriaşe și mã simțeam ca o furnicã printre niște elefanți. Foaia se transformase într-o gaurã neagrã și vroia sã mã tragã în ea.

Și mã gândeam și încercam sã scriu mãcar un rând, mãcar un cuvânt, mãcar o structurã dar nu reușeam. Și întorceam foaia pe toate pãrțile și din toate unghiurile priveam spre cerința care era scrisã într-un colț mic.

Am început sã scriu. Ce? Nu știu; tot ce îmi trecea prin cap. Și deviam de la subiect. Când deodatã mi-a venit o idee. Mi-am zis „Parcã problema asta este prin caiet, ia sã mã uit”. Nici nu am pus bine mâna pe caiet cã profa a început sã mã analizeze din cap pânã în picioare. În concluzie planul a eşuat.

Toatã lumea scria pagini întregi dar eu mã rezumasem doar la o jumãtate. Pãi da, cã eu fac economie, cã eu țin la copaci, nu ca ei care scriau în continuu fãrã a se gândi la sãracii arbori care suferã atât din cauza lor. Au trecut 10, 20, 30 de minute și clopoțelul sunã.

Pe ultima sutã de metri când totul pãrea pierdut un coleg pierdut și el prin mulțime îmi aratã o parte din problemã.

Ce sã fac dacã urãsc informatica?!

sursa poza: www.adevarul.ro

Această intrare a fost publicată pe 4 Martie 2012 la 8:57 pm. Este din categoria Uncategorized și etichetată , , . Pune un semn de carte la legătura permanentă. Urmărești aici orice fel de comentarii cu flux RSS pentru acest articol.

Lasă un răspuns

