Alb-roșu marțisor

1 Martie deschide larg porțile primãverii îndemând-o sã pãșeascã printre noi. Cum am ieșit pe strãzi am zãrit o mulțime de tarabe și florãri care se pregãteau sã-și deschidã larg „sufletele”.  Trecând printre ele nenumãrate modele de mãrțișoare, care mai de care mai extravagante, mi-au furat privirea. Nu mã puteam hotãrî. Vroiam și flori și trifoi cu patru foi și broşe dar într-un final m-am hotãrât sã-mi cumpãr o fetițã de porțelan care sã-mi ținã companie de acum înainte. Cum am intrat în clasã bãieții m-au înconjurat cu flori și mãrțișoare colorate.

Cu siguranțã 1 Martie reprezintã cea mai frumoasa zi din an datorită soarelui care pãtrunde pânã în sufletele noatre dar și atmosferei de bunã dispoziție care zboarã printre noi.

Ruxy m-a ajutat sã îmi exprim gândurile prin intermediul unei fotografi! Mersi Ruxy:*!

Această intrare a fost publicată pe 4 Martie 2012 la 8:11 am. Este din categoria Uncategorized și etichetată , . Pune un semn de carte la legătura permanentă. Urmărești aici orice fel de comentarii cu flux RSS pentru acest articol.

Lasă un răspuns

